onsdag, juli 04, 2007

Crowded House

Passande har dom gjort comeback, any where you go you allways take the weather withyou.
Min semesters nationalsång this far.
Efter den FANTASTISKA upplevelsen på Cheers i Götet följde jag regnet till Skåne.
Tua kom dagen efter, det regnade satan i gatan
Fick som bonus reda på att min chef ej godkänt min övertid, vilket hon glömt att berätta för mig. Kött-Bitch!!!
Dagen efter i mer regn kom broder Butter.
Att va hos far o mor är kul om vädret e ok, ingen tevi inget internet ställer krav på att man kan vistas ute.
Tji fick man
Lördagen gav ett snabbt, skitbussar, besök hos Skagget, Linda o Olle. Dom har mördarsniglar o snart ett barn till. Härligt.
Sönda mer regn
Måndag nästan sol o besök hos Pia i Tryde utanför Tommelilla. Pias valping är det sötaste som finns. Leve Ebbot.
Igår, tisdag åkte vi en mardrömsresa med Honecker-resten SJ. Piss o mög o ula människor.
På kvällen drog Eda Tuis o jag två riktigt fina abborrar. Eda är en bra fiskekompis. Vi fick sammanlagt tolv fiskar.
Idag. ONSDAG. REGN så klart. Kvava promenader i stokkolm. Men vi hann Strömmingskiosken, fika på Multi-Kulti, Lejonet o Björnenglass mer fika o ännu mer fika innan den värsta delen av resan startade. Två byten. Gävle lukta bajs.
Nu sitter vi i BYN, o min uteplats är FANTASTISK. Tack Monkan som skött den så bra.

FOTON på allt kommer senare. Typ imorgon. Nu ska jag raka mig o bada.
LEVE SEMESTER

LEVE BYN

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Regn hos mig" var det nån tomte som sjöng, men den låten förtränger vi va?
Här är det skumt nog fint väder ikväll. Men det ska regna resten av veckan och hela helgen. Man börjar vänja sig.

Anonym sa...

Int är de bätter väder här int. Som fastighetsförvaltare åt H-banken vill jag ha fuktigt denna semester, banken ser mej gärna kalka om mitt hus så att värdet består och helst ökar. I love my life. Jaja, själv göra. Det är lugnt, lite annat skoj skall väl oxå hinns me.(H-banken betyder förövrigt Helvetesbanken om nu någon undrade.) Fridens. Roots skulle va nått.

Anonym sa...

Aaahh... Lite liv i bloggen. Jag var nära att börja blogga själv, men nu får det vara. Gnid. Idag ska jag söka jobb på Polisen.