lördag, juli 14, 2007

Summering. en månad i frihet. Va gav de.

Jag köpte en pizza på Atlantic innan ida. Denva inge god. Man kan inte få allt.
Jag talade med pizzamannen och han sade följande kloka ord
"I mitt land var det krig, men solen sken iallafall"

Min semester i ett nötskal. REGN
Nu sitter man o summerar.
Det har regnat.
Vinströmmen var fin
Göteborg var regnigt men fint
Sätaröd var regnigt
Uggla var det kul att träffa i regnet
Tua gillar regn
När Johan var här regnade det inte
Sen åkte han annelie o kjell iväg, då regnade det igen
O denna influensan eller va det va. Har pratat med folk ida så nu gör det ont i halsen igen
HÄRLIG sista vecka det blev
O DYRT, skitväder kostar pengar.

Men jag har semester, i Guldbyn. Det är inte illa.
Sitter ändå en smula sorgsen o längtar efter Tua o lite sol
Kunde lika gärna ha jubbat i det här vädret.
O det ska bli ok o göra det. Faktiskt.
Man gnäller för mkt, men jag är en sorgsen själ.

Inga kommentarer: