onsdag, mars 21, 2007

Våren har kommit till Guldbyn

O mina damer och herrar, vilken syn.
Gick upp kvart över fem och följde soluppgången.
Hysteriskt vackert.
Ioförsig minusgrader, men dom försvinner.
Fröerna gror.
Glädjen är stor.
Radio Gävleborg har den goda smaken att sända Västerbrokören live. Bara klick på länken o leta upp 20 mars kl 17-17:30

Dessutom kommer Elon hit och dippar kryss imorgon.
Jag har ledig frejda.
Synd att man är så jevvla sömnig bara.

Nu vill jag bara att Göran Persson ger mig en generaldirektörspost

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är gött att gå upp tidigt. Man kan flina elakt åt väckarklockan.

Anonym sa...

Jag kan bli generaldirektör på luftfartsverket. Snälla du skulle frågat mej Göran, jag är inte svår.

Om lilleBildt:
"Jag är lite orolig, vad skall han göra nu? Jag känner mitt ansvar. Han är ju teknikintresserad, så jag erbjöd en tjänst på luftfartsverket."