söndag, mars 18, 2007

INGEN RÄTTVISA

Idrott är bra. bästa laget ska vinna. Mutor ska INTE avgöra. Jag vet att Bajsbyn mutade domaren. Det syns i budgetunderskottet för vår stolta kommun.

Är ni nöjda nu, banjo o SM-Guld.
Bajen kommer att konka o folk kommer sluta bry sig om bandy. Detta innebär att VM kommer spelas i Hälsingland o att pengarna försvinner. Ser scenariot framför mig Belgien Danmark 23-12. Eller kanske vi ska tvinga länder vi ger u-hjälp att börja med bandy. Det ger fler lag att slå
Personligen ska jag skriva mig i Bollnäs ety jag vill inte betala för den där fula kalla hallen.

LEVE HAMMARBY

O kära vänner i byn, jag vet hur ni mår. Jag har ganska nära i tiden upplevt ett SM-GULD i en riktigt idrott då MALMÖ FF vann. Det var en bra dag. O int mutade vi domaren ens

O jag vet att hela Pizzeria KARLAVAGNEN i Fruängen håller med

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den kalla hallen är betald av sponsorer och aktieägare, inte av dig din snåljåp.

... men du ska ändå få en toblerone. Kanske en dikt.

Konungen sa...

Jag älskar dock edsbyn

Anonym sa...

ja att låta ett sämre lag vinna är ju bra för sporten...