måndag, mars 26, 2007

BILDTEXT

Elon nådde guldbyn och blev mött av Byns Riddare, dvs Stef o Jag.
Sen visslade vi på Uggla.
På fredagen var vi åt UMOS till.
på kvällen kom Sonny AK o Stef.
Vi vissla på ugglor.
Plötsligt kom det en tant vinglande på väg mot min soffa.
Hon fick inte komma o hälsa på.
Hon var trevlig.
Bonden.
Sova.
Lördagen bjud på Tina o Folkets Hus i Bollnäs Källare.
Västerbrokören skulle spela, o Bullegrims. Publiken var fåtalig.
Vakten var JP,s pappa.
Konserten var fantastisk.
Man log.
Jag älskar Västerbrokören.
Moderaterna har stulit en timme av mitt liv

7 kommentarer:

P. sa...

Jag läste det som att ni "åt MOS" och blev lycklig i fem sekunder. Sen såg jag U:et.

Anonym sa...

Dock åtr vi MOS

Kuffen sa...

Ja det gjorde vi.
Och det tål att poängteras att det var genom ugglevisslingen som Stefan och jag lockade till oss tanten.
"Jo ja' har sett er här i tre dar ja'"

Bemparn sa...

Men SÅG ni några ugglor eller?

Konungen sa...

Bara tanten

Anonym sa...

Ruggugglan.

Anonym sa...

hon va go