onsdag, juni 03, 2009

Wide Open Road



När jag letade efter Hell Of A Summer hittade jag denna liven med Triffids.
Magiskt.
David Mccomb lämnade oss alldeles för tidigt.
Jag minns när jag läste om han sdöd och jag blev så där ledsen som det är konstigt att man blir. Jag menar jag kände inte honom.
Men i mitt liv är han en stor gestalt

Skagget hade artikeln om hans död på köksväggen.
Vi brukade spela en hel del Triffids i hans etta där i Lund där vi drack öl och var allmänt misslyckade. Fast snygga var vi. En ensamstående pappa med attitydproblem, enligt min lärare på sopis och en rödhårig ekonom to bee.

Jag kan inte säga att jag saknar de åren där 97-98. Men jag saknar Skagget, ofta o mkt

2 kommentarer:

Pibben sa...

Triffids har man ju sett, konstigt nog köpte jag aldrig någon skiva....
Fridens

Konungen sa...

Hultsfred 87???