tisdag, juni 30, 2009

Nya under

Jag har klagat en del på mygg
Jag hatar verkligen mygg
I natt vaknade jag av det vanliga kliandet, men istället för onämnbara ställen så är det fingrarna denna gången
Min tumme ser skitskoj ut
Men det gör inget

Michael Jackson är fortfarande död, läste i Aftonbladet att fans till denna person tar livet av sig. Det tycker jag är lite för mycket.
Sektledare liksom

Moln på himmelen idag, nästan lite skönt.
Vi var o hälsa på elsa igår. Det är lite skumt gentligen att man skriver så. Ett förtjusande underbart barn är hon, men nog var vi mest o hälsade på Maria o Anders, Elsa oxå.
Ja skit samma. Dom har en myggodling och Anders har snyggare trädgård än vad jag har, det gör ont att skriva, men så är det
Massa Trift o grejer.
Men men, tävlingen fortsätter

1 kommentar:

rimstuga.nu sa...

Bättre att hälsa på Elsa än att göra ett besök hos Emma som inte är hemma.

(Utomordentligt dålig kommentar men trots allt ändå en kommentar)