torsdag, juni 18, 2009

Midsommar

Denna hedniska helg inleds uppenbarligen med ett midvinterblot minst. Känns som november.

Simons Blog aka, the muntraste blog in the världen finns en lista jag inte kan motstå.
Genial i sin enkelhet

9 SAKER JAG HAR GOTT RESPEKTIVE ONT OM

Jag har gott om
1 Myggbett på rumpan och fingrarna
2 Modekläder
3 Post-it-lappar som nån har skrivit på. Återvinning is the shit
4 Mail från Anders Borg
5 Ogräs, vilket gör att jag ska lyssna på Dag Vag snart, ogräs av Träd Gräs o Stenar i deras version är ju grym. Finns HÄR i en version från 2008
6 Fel på jubbedatorn så jag inte kan skriva ut
7 Katthår i soffan och överallt, jag är som en katt-lady
8 Imperietsinglar, återvänder ständigt till dom
9 Sill, de e ju midsommar

Jag har ont om
1 Stringkalsonger till de flesta glädje, så även min
2 Pengar, jag undrar om nån har tillgång till mitt konto
3 Trocadero, har slutat med det för det innehåller koffein.
4 Glada tankar
5 Snygga kläder, mode eller inte, face it jag ser ut som en luffare
6 Andra

1 kommentar:

Anonym sa...

datan smällde så de blev bara fem