tisdag, juni 16, 2009

Shit o fan

Skallebank, ont i armen, blod på knogen
Det är inte bara att klippa gräset

Men att sen sitta med tantens (alla som kallar sin fru/tjej för tanten skall dö! ) goa kaffe är mysigt.
Svetten rinner längs benen, kunde fan ha pinkat på mig utan o märkt det.

Det är på tal om inget Desperate Housewifes ikväll.
Här på Barnängen sker det inte så mkt sånt, men gräsklippning smittar. Klipper en brukar alla klippa. Vi var först denna veckan, förutom grannen som ska sälja, hon klippte i ösregnet.

Alla gräsmattor är prydliga, tror att man blir eldad om man skiter i o klippa.

Men det är en fin gata, bra folk.
Ibland cyklar Sören förbi härutanför och om man har en himla tur kan man få se självaste Tuben komma joggande i cykelbyxor.

Eftersom min blogg börjat bli så ointressant att jag knappt själv vill läsa den ska jag nog starta Barnängen Housewifes och hitta på intriger här
Typ att Umos stjäl ström av grannen.
Osv osv

Nu ska jag kaffa vidare.
Jag klippte hel amattan på 35 minuter, nytt rekord, det blev inte så bra.
Men men
När jag fyller 40 önskar jag mig en sån som kör av sig självt

Inga kommentarer: