onsdag, juni 24, 2009

Alla dessa dagar

Jag har ju en blogg, den har jag haft ett tag nu
Därför kan jag se vad jag gjorde förra året och året innan det
Jag brukar försöka kolla ibland, kan va kul
Ja jag har ganska trist då o då
För två år sen hade jag semester och befann mig mestadels på tåget från Göteborg med sikte på mor o far i sätaröd och det var så jevvla dåligt väder att det var helt sjukt
Det forsade vatten nerför vägen så det såg ut som en å.
Det var den regnigaste semestern ever
Men kul.

Förra sommaren exakt ett år sen så klippte jag gräset

Det har jag gjort idag oxå

Jag gillar att klippa gräs, man går där o bara funderar på annat, o det luktar gott.

För tre år sen var det lördag, men va jag gjorde vet jag ente

Ikväll ska jag dricka mer vatten o sluta svettas.
Sen sk ajag surfa o somna o inse att när jag vaknar imorgon så är det sista arbetsdagen
Gott så

Inga kommentarer: