måndag, december 03, 2007

Vinden leker


Ok videon jag la ut igår funkar visst inte så bra. Den finns på Bullegrims My Space istället.

JP är en byfavorit, bara han har den stil som utmärker en stjärna. Regnskydd is the new blue
Annars ere måndag, Tuas syster ringde o väckte mig igår o pratade om pysseldagen på dagis? Sen var det skyltsöndag, i all sin minimalism var det ganska sorgligt. En sleten häst drog fram tre tomtar, ICA hade öppet, ja typ så.
På kvällen kollade Linn o jag på DVD, sent sent sent satt vi o låtsades att måndagen inte finns. Det gör den visade det sig nu. Men som kväll betraktat var det bra. Alla kvällar med Linn är bra, all tid med henne. Det är så skönt att hon finns.
Ida är hon i Söderhamn, jag hatar Söderhamn, o så äre halty, jag hatar halka.
Sverige tar sig INTE vidare från gruppen i EM. Så äre bara. Grekland är bättre än man tror.

Inga kommentarer: