onsdag, december 05, 2007

När jag o Peter Jöback dansade hambo

Se där en rubrik som skapar intresse, kan behövas i dessa fäjsboxtider.
Fast jag har aldrig dansat hambo med peter, inte dansat alls.
Jag tror han är från Karlskrona. Bara det en anledning att inte dansa med honom.

Snön faller på isen i byn idag. Det är snorhalt. Natten var kall och vacker.
Jag ska ha möte.

Glömde att ta ut fläskkotletterna ur frysen, elände.
Vardagen är sin egen plåga, så är det bara
Nu ska jag röka och stirra ut i den svenska vildmarken ett tag.

8 kommentarer:

Anonym sa...

extrapris på kåttlätter på ika!

Anonym sa...

Ett nytt Konungsktskt musiktips saknas.

Anonym sa...

halt! jag gjorde årets vurpa idag, men jag hann köra en hög femma med mig själv i luften. Bara för att få vurpan att se snygg ut.

Anonym sa...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1398849.ab

Konungen sa...

Imm
Man ska falla med stil
jag har glidit ner för en backe i söderköping med en cig i handen ivrigt rökandes

Anonym sa...

Jag har ju halkat ner från ett fågeltorn i Kristianstad med en tubkikare på axeln. Det var skoj.

Anonym sa...

Men Imman vet att jag faller bäst.

Anonym sa...

Ja umos äär ju totalt medveten lite innan hon vurpar om att hon ska vurpa. Men jag vill se det nångång.. när det händer.