onsdag, december 05, 2007

Linn och Farbror Blå

Linn fick blåsa. Jag kan tycka att VI som jobbar på socet skulle slippa blåsa. Mer gräddfiler. Mer särbehandlingar. Diskriminera mera.

Jag menar tänk om Linn hade vart full, då hade hon ju blivit av med körkortet. O vem ska då köra den gröna bilen. Jag vet inte hur man gör.

Kanske skulle VI på soc få gratis bilar o chaufförer. Jag menar jag var tvungen o bli ihop med min, hon kör ju bäst på socet Linn. Fast min praktikant kör fan ännu bättre. Kanske ska jag lägga in en stöt på honom. Han är ioförsig gift, men men.



Sen borde VI på soc slippa betala underhåll, det kan ju en blind fatta att VI inte behöver det, vår vishet är nog belöning för de barn vi fixat.



Sen borde VI istället för julbord på ÅLDERDOMSHEM få Snook en vecka o sticka nålar i dom.
Då hade jag kunnat känna mer stolthet över att vara soc

1 kommentar:

Anonym sa...

Busschauffören fick blåsa vid ICA idag! Enligt rykten har Farbror Ollon en ny rapport från en by österut!