fredag, december 14, 2007

Fredag, Expressen och ollonbloggar

De e freda. Jag har pain in the head
Pain

Läste så fint i Expressen omd eras satsning på att lära folket litteratur, Expressens egen kanon, o det är ju bra.
Alla böckerna de har som bilaga är bra böcker.
MEN
Jag förstår inte riktigt
Expressen tar folkpartiets kanonförslag o förverkligar det, Ezpressen som folkbildare?
Jag är tveksam
Det är ju på grund av skittidningar som Expressen som folk inte läser böcker.
Det är deras ytliga mediajournalistik som fördummar
Expressen som folkbildare. Pilutta
Det är en skam.

O JP är snyggast

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att man kan vara så överrens med någon som jag är med dig nu trodde jag var omöjligt! Och jag jobbar ju som folkbildare så mig ska man tro på! Jag har köpt en fiol idag. Jag är inge bra för det är första gången jag spelar!

Anonym sa...

Första gången jag träffade dig hade du just köpt en fiol
på erikshjälpen
det minns jag
jag har ett bra minne