måndag, december 10, 2007

Svaret på frågan är... BRÄNN


Jag må vara löjlig men jag är den jag är. Men varje gång jag åker för att hälsa på min Prinsessa blir jag som svart av hat inom mig.
Man kommer till ropsten efter att ha gått omkring en sväng på t-centralen och i ropsten möter man alla dessa rika. Dessa som har så mycket. De slipper fan tom o betala trängelskatt de svinen.
En ordinär villa på Lidingö skulle lösa svälten i ett medelstort u-land
Det är inte ok.
O kom inte o säg att dom jobbat ihop det för det har dom inte, det är ärvda inavelspengar alternativt skattefifflarpengar.
Var på Tuas plugg idag o fyra elevers kläder är en ordinär månadslön för en lågbetald soctant.

Så här ska det va:
Tvångsskatt för alla Lidingöbor. minst 5% extra
Tvångsförvalta deras stora villor o ge bort dem till de hemlösa
Lidingöborna kan flytta till Norrland eller nå
Det finns på allvar folk på Lidingö som flyttar utomlands eftersom invandrarna tar över
Det finns en neger på Tuas skola, han e mattant tror jag
Har han tagit över då eller?????
Hata Lidingö

4 kommentarer:

Robin sa...

Du har inte förstått någonting. Lidingöbor är faktiskt SMARTARE än oss andra bönder.

Anonym sa...

Aha ja jag fattade ente de

Robin sa...

Men nu vet du.

Maria G Nilsson sa...

Ja jobba där under ca 3 år. Jag måste säga att det är som byn. Fast de kallar sig heller småstad.
Alla känner alla och även dom kan säga:
-Inte dom skorna Gustaf, de är för dyra.