måndag, december 17, 2007

Bra i år

Tänkte att årets sista lista kommer runt nyår
Då ska det listas allt som vart dymt
Den blir lång den

BRA I ÅR, finare bättre lista
Linn
Ulva Kvarn
Påskafton med Stefan och hans ömma moder
Midsommar i regnstormen i Kortedala
Leka med Eda
TUA, som blir arg för hon e efter Eda på listan
Ken Swedenborg, sjukvårdspartiet Dalarna. Är han här är han där? They Seek Him everyhere
Ewa Lindhs grymma trädgård
Sigge, Hugo och Oliver
Vinströmmen
Woxstock
God Morgon alla barn på Deiveidei
Pestens Tid på deiveidei ÄNTLIGEN
Greys Anatomy
Indiskt sunkhak med trampe
Nils o Lina va här
Linn bor här
Danne H glömde sin fullmatade plånka på hotellet
Aulikki o Åsa
Praktikanterna
Sätesholms herrgård när jag spydde direkt då maten kom
Jag såg Västerbrokören o Bullegrims
Eilon o Stefan visslade på ugglor på min uteplats o det dök upp en rugguggla

Ja o massa mer, ett bra år på min ära.
Kanske det bästaste
Helt klart det bästa jag kan påminna mig på rak krokig arm.

4 kommentarer:

Anonym sa...

De dymma grejerna då?

Anonym sa...

Kommer runt nyår

Anonym sa...

Indiska sunkhaket var trevligt som fan. Kul att ha er boende här också.

Konungen sa...

ja fan mosebacka glömde jag
de va skoj de å