fredag, januari 12, 2007

Min stora dag

Idag var jag beordrad att bege mig tilL skålsjögården mitt ute i helvittet för att inför alla i kommun tala om hot och våld, riktigt varför vet jag inte
Fick boka om en hel del besök, hade ingen lust, var inte förberedd.
Tror ni att det var nån där i skogshelvittet när jag o Karin dök upp.

O nä. Fikon fick vi.

Nu e de frejda, det ska arbetas. Jag ställer nog in mina besök i eftermiddag, givetvis utan att meddela personerna jag ska träffa. Det är onödigt.

För övrigt tycker jag att USA ska bomba fler länder. Varför va så selektiv

6 kommentarer:

Konungen sa...

Märkligt nog blev detta en riktigt bra dag
Jobbmässigt iallafall
nu sitter jag här o spelar emil

Anonym sa...

Sjung med nu då: "Nu ska flaggan med stjärnor och med ränder/ vaja fritt över världens alla länder/ för överallt så har naturen skänkt oss/ naturtillgångar att fördela som vi tänkt oss".

Pibben sa...

Ja, dom kan ju bomba bara lite på Tyskland......

Per sa...

J du kan väl vara lite glad för att amerikanarna gav sig på Somalia igen. Israelerna får ta hand om Irans anläggningar, med USA:s samtycke. Allt ordnar sig till det bästa. En annan värld är säkert möjlig, men inte på jorden.

Petter Malmberg sa...

Ett inställt besök är också ett besök.

Pibben sa...

Jag vevar igång bloggen igen om intresse finnes. Fridens.