lördag, januari 27, 2007

Alla har en husgud/filosof

Min heter Pia. Hon är snyggare än jag, hennes blog är bättre, hennes humör är värre. Jag rågillar Pia. Vid tillfälle ska Einar Berghs Jag älskar pia läggas ut här. en klassiker.

Idag tar Pia upp det värsta sen Hitlers bokbål. Tvåsamhället. Allt är gjort för dessa fula kretiner som parar sig, vi snygga singlar utan dreds o tribals lever hårda liv.
Precis som Pi säger är all ekonomi uträknat på att man ska va ett par.
Detta innebär att vi snygga... tribals har halva pengarna o inget av makten. Jag menar tom reinfeldt har ju parat sig, riksdagen innehåller inag singlar. många syskonäktenskap, men inga singlar.

Som snygg.... är man fattig. Känslan av ensamhet måste medicineras ett antal gånger i månaden på mörka lokaler med stöl för hiskeliga summor. Di fula får barnbidrag.

Nä fan. Inför Singelbidraget. Subventionerade krognotor. Släpp inte in paren på krogen, dom stör då ensamheten ska botas, den ensamhet man så bitter ändå känner av dan efter, o då är man fattig o sönderslagen eftersom man raggat på fula roffes fula tjej i total desperation.
Ta bort fula Roffe.
Leve snygga Johannes.
Min mail finns i presentationen.
Du ska gärna va snygg o ha ett telenorabbonemang, då kan vi ringa billigt.

Annars ser jag mest framför mig ändlösa rader av stöl och pölar av tårar då andra, di fula, firar midsommar.

Jag e less på att fula människor har mer pengar än jag har.
har man dessutom reproducerat sig ska man betala underhåll o skit, hade jag stannat hos sara o inbillat mig att jag var lycklig hade jag vart rik ida

Så kontentan i detta fullständigt ogenomtänkta inlägg är helt enkelt att jag är:
SNYGG SINGEL UTAN DREADS O TRIBALS. And I´m Proud

SINGELREVOLTEN.COM

12 kommentarer:

Konungen sa...

Jag vägrar härmed att betala skatt o tevilicens
Tom hon chilö stegö har säkert en kille

P. sa...

nu är jag gud igen.
det är änna tungt, som magnus sa i skövde lokalteve när han fick en snöflinga på huvet.

Pibben sa...

Nu skall du inte vara så missunnsam. Har du inte också erhållit barnbidrag och därför tillhört dom fula? ;-)
Fridens.

Anonym sa...

Sara tog allt barnbidrag
ALLT i tell you
du är ju inte ful o därmed ett undantag

Anonym sa...

Du är inte bara gud pi
du är ett föredöme
en fantastisk begåvning
snygg o tyff
o eftersom vi redan vart ihop får jag skriva så
då är det ju inte o smöra eller ragga

Pibben sa...

Inte är jag vacker men man vänjer sig.... ;-)

Kuffen sa...

Jag är så inihelvete med på den här revolten. Det börjar redan klia i avtryckarfingret.

Anonym sa...

Det är COOLT att vara snygg singel. Den sanningen ställer jag upp på även om jag själv på min ålders höst gått och blivit snygg sambo.

Anonym sa...

jag håller med
är det inte kört?

Anonym sa...

No. Singelbruttorna finns inte i byn, men det finns en massa lediga och rediga kärar. Vissa med skaplig ekonomi. Ta tag i det här nu, Johannes. Anordna såna där bussresor hit med ett gäng singelsjuksystrar.

Anonym sa...

Glömde tillägga att Tomas saknar tribals. Han har i stället en ros som det står Tomas i och en orm. de är gjorda i Köpenhamn när han var 18 år. Ganska bleka idag.

Sonny Bonnet sa...

Jag är snygg och särbo, men jag var snygg och singel en liten stund det här året alla fall...