tisdag, april 24, 2007

Pia hon är härlig




15 kommentarer:

Anonym sa...

jag njuter av basquiat-tavlan i bakgrunden

Anonym sa...

åh hon har likadan näsa som mig.. det är sjukt va likt !!

Konungen sa...

Pias näsa är som hennes smak angående konst, superb

Anonym sa...

Hon ser fin ut, men jag är lite skraj ...

P. sa...

va fan!

Anonym sa...

Lika stilig som på de andra bilder jag sett av henne. Skulle gärna se henne live dock.

Konungen sa...

Ja. Det ska vi ordna
Typ fredagen den andre juli kanske

Anonym sa...

Är det en kuggfråga? Den andra juli är en måndag.

Konungen sa...

aha, men då i edsbyn jue
när johan o kjell spelar

Konungen sa...

fredag den sjätte då

Anonym sa...

Aha, du menar så.
Måste kolla med jobb, Johan & Kjell.

Anonym sa...

o ja måste bestämma att pi kommer hit

Anonym sa...

Hon bestämmer nog bra själv, som det verkar.

Konungen sa...

det är liksom det hon gör o det är himla bra

Anonym sa...

är hon snygg? hon är fantastiskt vacker!! precis som jag ;)