måndag, april 23, 2007

Måndag: veckans bästa dag

Man går upp med gott humör halv sex, bara det inte regnar tänker man. Det gör det. Men som Robin Williams sa, fånga dagen.
Regn är bra för naturen.
igår kväll var jag i skogen o hittade ett mindre hackspettspar, lovar dom är glada för regnet
Le Pen fick 12% av rösterna i Frankrike.
Ibland undrar jag hur folk tänker.
Kanske skulle vi återinföra koncentrationsläger, det verkar va det folk vill i sina mörka små hemliga hjärtan.

Sen undrar jag vad som hände med Ardis. Aint nobodys business och Shotgun var ju fantastiska melodier. Sen bara tystnad. Kan det ha varit samarbetet med Jerry Williams som knäckte henne.

En önskelista inför den varmare årstiden:
En tjej
En skiva med Kapten röd
En tubkikare

Lär väl gå så där.
Jag som är så snygg, ja närmast adoniskt vacker, men ändå så ensam. Det finns ingen rättvisa. Jag har humor o slantar, ja kanske inga slantar, men är man så snygg som jag spelar det fan ingen roll. är alla i Hälsingland typ bluinda eller gravt närsynta

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ardis, ja just det, vad hände med henne? I övrigt så det ordnar sig. Fridens.

Jo förresten min blogg är borta men man vet aldrig.

Konungen sa...

ja jag såg den var väck
inge bra jue

Kuffen sa...

Skaffa dig en tub så behöver du ingen tjej.
Det regnar här också. Så rastlös som jag börjar bli så ska det fanimej bli riktigt skönt att börja jobba i sommar.

Anonym sa...

Att Johnny får vandra ensammen genom tillvarons jämmerdal är typ jättekonstigt.

Konungen sa...

Tack Bemmy
Eyy vist uttalande
Dom e nog dum här uppe

Anonym sa...

Jag och Gode mor har sett ut en fjälla åt`n, men hon döger ju inte.

Anonym sa...

Du visar tydliga tecken att vara lite "von oben". Inte passande i glesbygden där de flesta är lite "von ünder".

Konungen sa...

är man skånesnobb så är man