fredag, april 27, 2007

Bernadette


Four Tops är som prozac, fast utan yrsel, illamående och diarre.

Skåne intas tisdag natt den femtonde maj. Landskrona kommer det att bli. Schemat är lite luddigt, dock skall Bemmy besökas, kanske ett skagg, hoppas på Skillinge samt Broder Butter. Det fattar ju alla att det inte går, blir väl som vanligt. Kattskit av att.

i alla fall var man åt Sässman till igår, det området är gudavackert, Stefan fick livskryss på en häger, jag fick blöta strumpor. Tre timmars promenad som avslutades med en märklig upplevelse.
Ett utlopp vid Voxnan där de rinner ut avloppsvatten liksom kokade, det visade sig vara runt 150 tusenbröder som liksom fastnat där, de kom ej ut i voxnan. Mkt udda. Mkt vackert. Sen en korv på Statoil o diskussion om de inavlades bilförstärkartävling som gick av stapeln igår.

Ikväll kommer tuisen, det är bra. jag har bestämt mig för att sluta del av samhällets vidrigheter, jag ska bara sjunga och gnola glatt. låt di blå sänka landet, det ger mig mer jobb, mer övertid, mer pengar, mer tillfredsställelse. Jag vill ha fler fattiga, fler knirkare, o jajamensan. Den nya regeringen skapar jobbh. För mig: synd de tar bort alla anslag rörande missbruksvård bara. Men detaljer detaljer.

Vi kommer att få ett england i miniatyr, ett sverige där narkomaner får knarket fritt av läkare, eller har vi redan de. ja det har vi ju.

5 kommentarer:

Petter Malmberg sa...

Är inte England redan england i miniatyr och således en roll som är upptagen.
Vi håller tummarna att resan tillbaka till sverige går bra.

Anonym sa...

Man är ju resande
Det blir gräjt de
Slippa fucking skitICA o runkhubbes ett opar dar

Anonym sa...

GNIIID

Kuffen sa...

Vi kan säga att England är ett USA i miniatyr. Då kan Sverige vara ett England i miniatyr.
GNID.

P.S. Vad är tusenbröder för nåt? Ds.

Pibben sa...

Kuffen: Fisk som lever i insjöar där det råder näringsbrist. Fiskbeståndet växer inte normalt. Lite som inavel.

Vilken sommarfin bild.
Fridens.