fredag, april 13, 2007

Jag härmar glatt

Tio första
Första bästa kompis: Jonas
Första bil: man e ente gay
Första kärlek: minns ente
Första husdjur: en blåmesunge jag hittade med bruten vinge. Det otacksamma kräket flög iväg efter ett tag
Första Semester: pappa o jag var i Köpenhamn
Första jobb. Städa på långvården. Skitkul SMILEY
Första köpta skiva: Singeln Du ska va president
Första riktiga kärlek: Linda
Första piercing: Nä
Första konsert: Som vald. Imperiet. Första jag minns Hoola Bandoola typ 74

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: en bemp
Senaste bilfärd: se inlägget tidigare ida
Senaste filmen du såg: Children of the corn 4. Den sög multi
Senast ringda telefonsamtal: sekretess
Senaste bubbelbadet: i förrgår. Jag badar bubblor varannan dag. De e manligt
Senaste spelade cd: Helt Off I huset
Senaste kyss: ja du historia har aldrig intresserat mig
Senaste måltiden: en HÄRLIG kommunal fralla

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: jo
Blivit raggad på av bra kompis flickvän: jo
Blivit kär vid första ögonkastet: jo pi
Fastnat med blicken i någons urringning: jo
Fått ditt hjärta krossat: jo. som fan.
Haft one night stand: jo
Sagt att du älskar någon utan att mena det: jo
Busringt till någon: jo

Sju saker du har på dig just nu
Kallisonger
Strumpor
Baskettröja
Ful brun tröja
fula jeans
otäck after shave
blåmärken

Sex saker du gjort idag
Rökt
Kommunal fralla
Skrivit utredning
Blivit sur
Ringt i telifonen
Längtat

Fem favvesaker utan rangordning
Min Alfta-skiva
Tua
PASTAMASKINEN som bor i en annan stad
Mina plantor
Dvd-spelaren

Fyra personer du kan berätta allt för
Elon
Bemmy
Butter
Mollgan

Tre val
Pest eller kolera
Bemp eller inte
Plastkruka eller sånt stengods

Två saker att göra innan du dör
Bli lycklig
Åka åt Costa Rica

En sak du ångrar
De mesta tyvärr

4 kommentarer:

Bemparn sa...

Jag härmas också! Vad gör man i Costa Rica, förresten?

Anonym sa...

Två saker som ska förtäras under denna helg: En rackarns Brie och en glimrande Vinare.

Anonym sa...

Jag känner mig hedrad, undrar om jag kommer att härma nu också. Det verkar jobbigt att räkna, t.ex. var dina nio inte nio utan åtta.

Svar till Bemmy: I Costa Rica dricker man drinkar, skådar fåglar och driver en svensk restaurang med köttbullar på menyn. Exempelvis.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.