tisdag, april 03, 2007

Odla

Igår upplevde jag en punktmarkering på Gröna Lyktan. Man handlade påskesnaps som ska kryddas. Personen som förföljde mig ville gärna dela min kvarting i solen, det fick han inte.

Vidare hemåt där jag satte min nya ringblomma, samt basilika. Basilika är ganska svårt att få att gro, men sen jevvlar växer det.

AK kom förbi o berättade att hon blivit med hus, livet är enbart orättvisa

Höggradigt lycklig la jag mig i badet med en öl o sen smakade jag av snapsen som förvånande nog inte smakade något än. Sen somnade jag.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Och idag: Rock´n´rollröst.

Daniel sa...

Det låter fint, Johannes.

Bad och öl. Snapsen måste du ju vänta med, ju.

Anonym sa...

Det är inte bara A-K's hus! Sådetså!

Konungen sa...

Sonny är en torpägare

Det var en underbar kväll

Anonym sa...

Sonny o jag kan bli ägare till ett hus som kan bli hur härligt som helst bara det inte kostar så förbannat med alla dessa rördragningar mm mm.Vi får väl an se...