måndag, september 21, 2009

Millas Mirakel

När man lyssnar på lokalradion får men ofta höra gamla one hit onders, det är ganska mysigt
Idag var det Millas Mirakel, dom slog igenom så det stänkte 1987
Lite googlande får mig att veta att Milla själv numera jobbar som säljare på ett läkemedelsföretag

Skum grej att vara på anställningsintervju med den meriten.
Ja jag har legat etta på alla listor, men bara en gång

Vart tar dom vägen allihop.
Detta har varit ett tema på denna blogg under många år
Jag har tex lärt mig att Linda Perry från 4 Non Blondes skriver låtar åt Pink
Anouk vete fan det har jag glömt
AYO tex, är det sant att han var på LVM massa gånger?
Rapparen Blues?

Dessa frågor

3 kommentarer:

Maria G Nilsson sa...

STackars dom som haft det men nu inte nå mera.

johannes sa...

Ja det måste va en så skum känsla

Anonym sa...

Den stora kändisen Lina Perned arbetar nu som flygvärdinna på Fritidsresor. En annan oviktig information om vad som händer med lite knarkskådisar...

Kristofer