söndag, september 13, 2009

Ensam mamma söker

Lite sent, andra avsnittet ikväll och jag är inte alls nöjd med det första.

Helena 37 med lika många barn och en porrtatuering känns bara seg, hon valde ut massa 22-åringar som skulle dejta henne. Hennes son är 17.
Nu ska jag kanske inte säga nåt när Linn är 26 o Tua 15, men det är liksom inte samma.
Dessutom är jag inte med i tevin
Hon körde "Jag har aldrigleken" och det talades mycket sex.
Sen fick hon ett plasthjärta av en kille, ett sånt man får gratis om man köper typ Veckorevyn
Det tyckte hon va fint
TRASH!!!!!!!

Madelene från Sandviken lekte lekar med bondetema och folk söp och var allmänt fula. Henne tycker man nästa om så hon är ointressant

Ulrika från Ludvika, det rimmar, hon är årets Susan eller Johanna och hon kör dansband o hela kitet.
Bäst där är en mycket ung bartender som talar om livet. Årets Tidaholmstony var hennes dejt, en aspackad 22-årig kille som dansade bugg och åkte ut så det stänkte

Jag vet inte, jag kanske är gammaldags men jag saknar Lenita. I år är det mest flärd och sex och sprit. Inget skoj med det ju
Tänk hon karaokebruden förra året o hennes killar, det var bra det.

Jag hoppas att det vänder ikväll, men jag är tveksam

svampen var för övrigt skitgod

Inga kommentarer: