torsdag, september 03, 2009

att vara så där less o sur

Om man börjar gråta för att man har plånboken i köket när man behöver den när man sitter i soffan då borde man tagga ner lite
Om man blir så förbannad på Kanal 9 för att dom gör reklam för piraterna i karibien så att man på allvar funderar på att bomba deras huvudkontor, borde man försöka sova då.
Om man hoppas att alla fula får en elak variant av grisflunsan borde man då andas lite?

Om man som nu när jag skriver detta svär så mkt inom sig att gud gråter bara för att radbrytningen inte funkat borde man då be gud om ursäkt

Jag vet inte

men jag hoppas följande:
Att alla fula får hicka och kissar i byxan
Att alla moderater får brännsår på sina könsdelar
Att alla dumma får citroner fastlimmade i anus
Att han som gör ICAs reklam får astma
Att kanal 9 går i konken
att jag har plånboken där jag vill ha den

Så, men imorgon e det fredag och ett styck barn kommer hit.

8 kommentarer:

Madde sa...

Jag håller också på det där med citroner. Permanent.

Madde sa...

Jag håller också på det där med citroner. Permanent.

elon sa...

Det var då väldigt vilket humör. Vafan, du har ju det mesta man kan önska sig. Visserligen bor du i HÄLSINGLAND men till och med det tycks ju vara bra jämfört med mycket annat.

The Owls Are Not What They Seem sa...

Oj, du verkar haft en jobbig dag. Jag sänder dig en tankepaj. Twin Peaks bästa cherry pie, självklart.

Konungen sa...

TACK
o svart kaffe hoppas jag

The Owls Are Not What They Seem sa...

Givetvis. Black as midnight on a moonless night =)

kommers-bem sa...

Ica-reklamen är ju culture!

Anonym sa...

Jag tror senap är mer effektivt än citroner.

En som väljer att vara väääldigt anonym.