torsdag, november 13, 2008

Slängde in Radio Gotland nu

Då fick jag lyssna på amrie Serneholdt
TACK!!!
JAG HATAR GOTLAND!!!

Nu diskuterar dom varför hundar går runt unt tre varv innan dom somnar
Jag har inte kunnat sova på veckor för jag har undrat så.
Jag tackar härmed Radio Gotland
Trevligt att raukas

Maj undrar om det finns nån svensk som är född på 1800-talet...

O JA
Det finns TVÅ personer som man vet är födda 1899.
Det finns en turkisk kvinna som hävdar att hon är född 1898, men det är inte klarlagt attd et är så.

Jag citerar med glädje KSMB just nu
Ja det är bra ge mig spö jag vill dö

8 kommentarer:

Anonym sa...

du ska alltid fråga frugan om du har funderingar som gör dej sömnlös. Om du bara hade frågat mej det där om hundarna så hade du ju sluppit sömnproblemen!

Konungen sa...

Du vet ju allt som man inte behöver veta

Anonym sa...

Det här börjar oroa mig. Du får sluta med de där lokalradiofasonerna. Det verkar inte sunt.

P. sa...

Varför går dom runt tre varv då? Ebbot vet nog inte att han är en hund, han hoppar en gång och sen sover han.

Anonym sa...

dom plattar till gräset ju. en del hundar kanske har hängt med evolutionen dock

Anonym sa...

Jag vill se dej härda ut och ta dej igenom ALLA kanalerna.

Anonym sa...

Imorgon blire radio göteborg
jag kommer nämmeligen att hoppa över Kristianstad, lyssnar jag på i vanliga fall o Gävleborg, för den skitkanalen lyssnar The Sören på högt varje dag

P. sa...

Det förklarar saken. Vi har inte gräs i sovrummet.