fredag, november 14, 2008

Radio Halland

Dom spelade Byrds version av just Like A Woman
Eftersom den låten är så bra får Radio Halland en fyra
Annars kunde man vinna trisslotter om man visste att Barrack Obamas döttrar heter Lisa-Marie och MArylin och sladdtjejen Stephanie.

Just nu är det rafflande ety det är en hund på rymmen oh doms pelar Sanna Nielsen.

annars har jag halkat i Alfta.
Snorhalt.

Nu åker jag till Bollnäs, man reser en hel del i detta gudabenådade arbete.
Tuisen dyker oxå upp. Bra jag behöver få mina strumpor tvättade

4 kommentarer:

Anonym sa...

Din betygsättning suger lika mycket som skolsystemets betygsättning. Jag är numera emot lokalradio i alla dess former. LÄGG NER, satsa de pengarna på barnomsorg eller nåt istället.

Anonym sa...

mäh elon tyst med dej. intressant detta ju. men jag vill inte höra radion själv. bara få recensionerna. Man ser ju fram emot en som är bra liksom. vilken ska det bli som är bra? SPÄNNINGEN STIGER!!

i övrigt så vet jag inte hur mycket skolsystemets betygssättning suger.

huj

Anonym sa...

Elon är sur
PMS??????

Anonym sa...

Elon är såklart emot all form av direktmedia, det skall vara i bokform. ;-)
Fridens.