onsdag, november 12, 2008

Radio Blekinge

Ett ganska tamt önskeprogram
Efter det ett reportage om dottern till stadsarkitekten i Sölvesborg
på eftermiddagen en grej om folk som knullar med djur. Roligt att de bad en djurknullare att ringa om om det fanns nån sån som lyssnade. Hade jag vart sodomit hade jag nog inte ringt in till just lokalradion o berättat det.

Imorgon blir det radio Dalarna.
ser fram mot reportage om Kallursystrarna eller om Orsa Camping kanske.

Det blir som en gogolsk resa detta ju. Det förlorade landet. Det öde landet.

Jag är fortfarande ingen surgubbe.
Mer än vacker ung man i mina bästa år.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håll med om att programmet blev ganska platt utan att nån ringde in...
Det var min själ en bra ide, skulle lyssna på webradion mer om det inte vore för IT-avd.
Fridens.

Anonym sa...

Det var skitkul faktiskt
O det behövdes denna dan från helvetet