onsdag, oktober 10, 2007

The Hugo

Idag efter en MENINGSFULL arbetsdag med möten av diverse art begav jag o Linn os åt evelina och Andreas till för att studera ett st tre veckor gammal Hugo.
Jag fick en preview under dagen då jag till min glädje träffade Evelina på Fula Huset, hon är ack så saknad.
Hugo är fan den sötaste treveckorsgrabb jag träffat. Jag fick leka lite med honom, vi lekte skrika liteleken o tittapåsidanavansiktetleken
Så mkt sötisar nu, en The Sigge och en The Hugo.
Linn ser grymt rädd ut och jag får numera sova på soffan. Jag tror jag blir litta galen av bäbisar.
VILL HA liksom

O imorgon ska jag till Östersund, Emelie som jag saknar massor har flytt staden, ljuger om en turkietresa gör hon så henne får man inte träffa inte. Men ändå. Det blir ju värsta Lappland ju.

KROSSA ALLIANSEN
FIGHT THE POWER
Krama bort det dumma

5 kommentarer:

Anonym sa...

Katt kan hjälpa.

Anonym sa...

eller en rejälan mjölkako

Anonym sa...

Hugosar is the best.

Ollon-Holger sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hugo och Sigge kommer nog sitta bredvid varandra på gymnasiet och skratta bort betygen!