tisdag, oktober 16, 2007

En bra nyhet

Man får inte våldta folk. Då får man sitta i fängelse.
Även om man är Stureplansprofil o har fördärvat världens bästa hak Lion på Fridhem till nån skitpub.
Hoppas detta börjar gälla ALLA våldtäktsmän snart

21åringens advokat tänker överklaga. Hoppas han sover gott om nätterna den idiotajäveln.

O jag hoppas att dessa unga svin inte får sitta i nån sexbunker utan bland andra fångar som vet hur man behandlar folk

Den nya lagen har visat sig vara tandlös ett bra tag, hoppas det vänder nu.
Hoppas min dotter inte blir drogad eller nersupen o sen våldtagen o de som gör det friade eftersom en medvetslös människa inte kan säga nej, eller inte vågar eller va fan som helst som sker mot hennes vilja
hoppas din eventuella dotter slipper det oxå

Äckliga jevvla svin e vad dom är. Må dom ruttna. Må alla som utnyttjar sin makt över andra ruttna.

O så här säger advokatsvinet
Björn Sandin berättar att hans klient, 21-åringen, mår mycket dåligt.
– Min klient är naturligtvis förkrossad och har nog inte tagit till sig hovrättens dom ännu, säger han.
På vilka grunder kommer ni att överklaga domen?
– Jag har inte läst domen ännu och måste sätta mig in i den innan jag kan kommentera det, säger han.
Den 19-åriga kvinnans telefonsamtal till SOS har varit en viktig del i bevisningen. Björn Sandin tycker att man bör analysera samtalet ytterligare.
Man bör undersöka om kvinnan var upprörd för att det hade hänt något eller för att hon brukar bli labil när hon druckit alkohol, säger han.

Jag har markerat det sista i fetstil. Tom när männen är dömda skall hon misstänkliggöras o förnedras.
Släng in den fan i finkan osså
o stoppa surströmming motfjälls i analen på honom o när han klagar säger vi bara att han är labil när han har surströmming i anus

4 kommentarer:

Anonym sa...

Susrströmming motfjälls i analen. Jösses. Men helt i min smak, naturligtvis.

Anonym sa...

Balanserat

Anonym sa...

så ska dom tas...

Anonym sa...

Motfjälls, det var fan ett nytt ord för undertecknad.