måndag, oktober 15, 2007

Gynekologen i Askim


Men så bra


En infernoresa utan stopp. Ska bli spännande o se hur dom får ihop det. Jag gissar på att böggynekologen o hanses otrogna fru möjligen överlever. Ulf lär inte överleva, inte Sture heller. resten av dom blir nog olyckliga
Fan va lysande. Att längta till måndagar är ganska sällsynt. men nästa vecka sista avsnittet

Fast det är klart. Tova Magnusson Norlind regisserar. Hon är bäst helt enkelt.
Hennes punklåt i Knesset är det finaste jag vet
"Kungen är ett jävla as
Aldrig får jag gå på hans kalas
Ger du mig ett jobb så dödar jag dig
Ger du mig ett jobb så dödar jag dig"

Dessutom är hon världens mest trovärdiga alkoholiserade tomat

2 kommentarer:

Anonym sa...

Manuset av Martina Bigert och Maria Thulin håller världsklass!

Unknown sa...

Kungen!!!

fan vad jag har funderat på Toves punklåt i Knesset för massa år sedan. Har du resten av texten!!???

De första programmen var för övrigt kanske de bästa tv programmen programmen någonsin!

Fredrik