fredag, februari 16, 2007

Veckans KÖTTBITCH

Sören Olsson är inte bara ful och författare till massa skitböcker.
Han är liberal och fin och värnar om handikappades rätt till sex.
Han och Peter Antoine är förebilder i det mesta.

Jag tycker precis som Sören. Klart dom ska ha sig en hora. Inför nån form av högkostnadsskydd som liknande det med läkemedel. Eller köp 10 horor betala för tre. ety det är en rättighet.
o visst är det en skyldighet av kvinnor att erbjuda sex till alla. Det ligger i deras vårdande natur.

Varför inte statliga bordeller som nåt stolpskott tyckte i dagens aftonmög. Jag menar, klart folk ska få köpa en hora.

Fast ska det heta hora, är inte det kränkande för dessa, antagligen importerade, Florence Nightinggales. Vi kan kalla dom för hjälpmedel.

Det är olyckligt att vi har en lag som förbjuder sexköp, men allt går att lösa. Vi gör det gratis helt enkelt. Istället för o få ut a-kassa kan man behaga folk sexuellt. Behaga är ju vad det handlar om.

Det är ju trots allt så här.
Kvinnor vill ha sex med män. Kan kvinnor då få pengar för det är det ju bra.
Det är ju ett välkänt faktum att kvinnor som ibland inte vet att dom vill ha sex med okända män super sig medvetslösa och transporteras till en främmande mans lägenhet för att få uppleva denna erotiska dröm dom bär på djupt i sitt inre.

nu är det visst straffbart, fast ingen döms för det. För det vet ju vi alla vad en sån tjej vill. Dom kan skylla sig själva. eller skylla sig själva, dom vill ju

Sluta hymla om det. Män behöver sex. Män förtjänar sex. Det är en demokratisk rättighet. med EU o alla öppnade gränser ordnar det sig galant.

om nu inte Sören eller Antoine har nån dotter som kan ställa upp.

O vad är egentligen skillnaden mellan att köpa en hora o en ask choklad. Man betalar pengar för en vara. ety det är nog egentligen ingen tjänst man köper, man köper en vara.

Bra Sören. Gå o bryt ett par ben. eller käka saltsyra

6 kommentarer:

Konungen sa...

O nä jag har ente läst artikeln. O det är ju dumt, men källkritik suger.
Jag lyssnade i fikarummet

Anonym sa...

Har inte heller läst artikeln men håller ändå med Johannes. Såklart. Diskussionen suger.

Konungen sa...

Man kunde ju kalla det sexnära tjänster kanske o skriva av att i deklarationen
Så de inte blir massa svartjobb

Anonym sa...

Man borde kanske låta den däringa Sören få praktisera som sexobjekt åt pervon på en bordell nånstans i Tyskland kanske så får han se hur kul det är.
Jag har inte heller läst aktikelen men åtminstone sett rubriken så jag har järnkoll. Minst.
***
Idag ska jag nog supa mig full utan någon annan anledning är att jag är på ett ruttet humör på grund av att mitt arbete är fullkomligt vansinnigt.

Konungen sa...

Bem
det är väl en anledning så god som någon

Kuffen sa...

Lägg av. Vissa män behöver kanske sex, men inte alla. Fan.

Jag drar mig nu till minnes en historia om en kille som var handikappad och hade en personlig assistent som ställde upp på att behaga honom gratis när han ville. Det känns inte helt klockrent. Jag opponerar mig.

Sex är äckligt. Nästan lika äckligt som den där dagen häromdagen. Vi vinnare sysslar inte med sånt.