onsdag, februari 28, 2007

Franke.



Vissa band förtjänar inte att finnas.
Jag menar Franke, fula finniga idioter som sjunger om sin egen livsångest.
O va ni hard et svårt. Tvingade pappa dig o klippa gräset när du var liten eller. Ni är fullständigt menlösa. Att radion just spelade en låt av er tar jag som en personlig förolämpning. Tom Kent känns trovärdiga i relation till deppoFranke. Titta på bilden. Vad ser man. Man ser waste of space.
O ja jag är rejält ilsk ida.
Tänkte ta upp en annan sak. Hur kommer det sig att alla är moderater. Sossarna är moderater. Gudrun Shyman är moderat. Fillippa är Moderat. Att Franke är moderater känns självklart.

Var finns alla som drömmer om frihet och rättvisa. Är dom oxå moderater. Det är som nån jevvla sci-fibok ju. Plötsligt en dag vaknar hela jorden och är muterade av moderatbacillen.
Endast ett fåtal tänkande människor finns kvar.
Dom måste piska ut moderatbacillen ur människorna.
Dags o handla.

O OBS: DETT AGÄLLER INTE HÄRLIGA MÄNNISKOR SOM RÖSTAT BLÅTT.

Är man moderat får man va de, man ska inte behöva få ett virus bara

13 kommentarer:

Konungen sa...

Jag är snyggast av alla norr om dalälven

Pibben sa...

Nä fan, inga undantag. Piska dom alla. Jag fulast i syd.

Anonym sa...

jag tycker att alla band borde sjunga om malmö, sex och droger till baktaktsmusik! allt annat borde raderas från jordens yta.

Konungen sa...

Jag uppfattar en viss ironi från Byn i ovanstående inlägg

Konungen sa...

Jag är dock klart FÖR att förbjuda dålig musik. O jag ska bestämma

Jonas Bergh sa...

Min vänster står för frihet och solidaritet.
Moderaternas står endast för friheten.
Det är väl därför alla är moderater, så att dom bara ska behöva tänka på sej själva, betala mindre skatt men ändå kräva ALLT.
Jag känner också trevliga moderater, men det är packet vi vill åt, och dom röstar hejvilt åt alla håll. Det har du helt rätt i.

Anonym sa...

ojojoj. Du är snäll mitt i elakheten. Du som inte ens har avslöjat på snyggesidan att jag gillar Kent.

Pibben sa...

Jag gillde Kents första skiva. Bara för att jag var först med att gilla dom. Sedan vart det bara sämre å sämre å sämre........ Fridens.

Anonym sa...

"O OBS: DETT AGÄLLER INTE HÄRLIGA MÄNNISKOR SOM RÖSTAT BLÅTT."

VADÅ? DET FINNS VÄL INGA HÄRLIGA MÄNNISKOR SOM RÖSTAR BLÅTT?

Kuffen sa...

Vem är Erik Lindh? Jag har kommenterat hans inlägg om byfånen från Östergötland. Ganska förutsägbart av mig.

Konungen sa...

Erik är en fötjusande ung man som mig veterligen aldrig vart i Östergötland. Det är tur för honom

Anonym sa...

Jag brukar lyssna på Franke på väg till jobbet. Jag ska lyssna på Franke nu på väg till Nyhavn. Jag tycker franke inte fått den uppmärksamhet de förtjänar. Det bästa som kommit från Götet sen Kålle och Ada.

Anonym sa...

Sexcam Amateur Fotzen

fette titten

Amateur Sex