tisdag, februari 27, 2007

I natt halv tre



Då försvann mitt goda humör, det höll i sig ett tag, men att vakna mitt i natten efter nån dum mardröm och sen inte kunna somna om stärker inte moralen. kl fyra gick jag upp o kokade kaffe och njöt av tevishop. Eller njöt, det var bättre förr.

Didi 7 och icke att förglömma The Magic Dip då dom dippade en hel folka under muntra rop som "The biggest dip ever". Eller New Car Scent.

Nu är det bara träningsskit. Hela prylen med det försvann ju efter att Solstollarna gjorde en träningstevishop i Malmö tidigt 90-tal. Hade en kursare som var med i den och visade spännande bröstmuskler. Det hade tagit två dar att spela in o hon fick en sån dära träningsgrej i gåva. Den slängde hon. Det var mkt mkt bättre förr.
Han med Didi 7, engelsmannen med det maniska kroppsspråket kunde ju få en äggkopp att verka som åttonde underverket. Nu är det bara avlagda Hollywoodnobees som gör reklamen.
Kom tillbaka Paul King. Du är saknad

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill ha alla träningsredskap som TV-shop demonstrerar. Det ser jättelätt ut allting.

Jag vann en armhävningstävling mot Monica en gång för ca 2 år sedan. Jag tror det blev 11-9 till Mig!

Konungen sa...

Slog Monkan dig då

Anonym sa...

Jag vill minnas att The Magic Dip gjordes med en Trabant!

Konungen sa...

Ja my bad
Trabant it was