onsdag, december 19, 2012

LUCKA 19!!!!


Maria P är en legendarisk kvinna känd från TV i sin roll som Mynt-Tores dotter. Det hände sig en semifinal i bandyn att SVT sände en match från Edsbyn och under sändningen talade speakern till publiken och HELA svenska folket och berättade följande ungefär: Tore! Din fru har ringt och sagt att en gris har rymt så du måste hem. Sändningen avslutades med att tevigubbarna hoppades att grisen hittat hem. Det är stort!!!

Men det var ju inte därför socialtjänstens svar på NWA är med idag, notera bilden gangstah!!! utan för att Maria jobbar i bruna huset. Maria jobbar med barn och unga och tillhör räkmackemaffian. Dom på bou är lite som dom där Swedish housemaffia. Stil skare va. Men jag vet från säker källa att räkorna INTE är handskalade. HAHA. o precis som SHM kommer deras rike snart att vara historia, a change is gonna come...

Maria har jobbat hos oss i fem år säger hon, lia länge som Binni. Sen rent effektiv arbetstid är ju en annan sak du hon formligen kastar ur sig ungar så mestadels är hon mammaledig.

Maria har inga intressen vilket för henne är ett problem, hon letar febrilt efter ett intresse uppger hon.

Det bästa med att jobba i bruna huset är o nu citerar jag: "De e ju skoj de vettu" Hon tycker vi har roligt och hon trivs bra.

Personligen anser jag att Maria är värsta retiga retstickan, en gång när jag fick ett ALLVARLIGT papercut skrattade hon bara åt mig, o sen är hon bra på att luras. Väldigt bra. Hennes nya intresse borde bli poker för hon skulle bli miljonär direkt

Maria är en av dom roligaste personer jag nånsin har träffat, o jag vet att Linn håller med mig. Dessutom är hon riktigt bra på sitt jobb och smart o så

Andra saker inte alla vet om Maria är att hon jobbat i en annan kommun och ofta refererar till denna kommun samt att hon har en make som är typ bäst i världen på att odla blommor. Två mycket rara barn.
Hon bor mitt i skogen med vargar och spöken runt sig.

Hennes motto i livet är att ständigt förvänta sig det värsta för då kan man bara bli positivt överraskad

Ska bli kul o se henne på fredag när jorden inte går under, hon är en av dom få som tror att detta ska ske. Vi överlevde kommer hon dansande skrika, om hon int har rätt vill säga. Det hade ju vart snopet.



1 kommentar:

Ulla-Marie sa...

"Inga intressen" påstår du nästan i samma mening där du påstår att hon bara häver ur sig barn. Know what I mean - nash nash.