fredag, december 03, 2010

LUCKA TRE ! ! !


Det här är Johan. Johan kommer från Örebro. Johan arbetar som ekonom på kommunen. Han är den som bestämmer över Ulla-Maries pengar tex. Han är ekonom till KS, kommunstyrelsen, och åt förvaltningarna då det handlar om budget.

Det bästa med att jobba i Bruna Huset (BH) är att det är trevliga människor och ett roligt arbete.

Johan är ju ekonom, det innebär att han sitter på våning tre. Det är högt uppe.

Johan har en handduk på rummet, den syns ej på bilden. Handduken har han för att fixa frippan på morgonen. Det är så mkt stil så jag blir impad som fan.

Jag känner inte Johan så bra, kanske därför han säger att det är trevliga medarbetare.

Men mitt intryck är att detta är en bra pöjk. en mkt bra pöjk, o han har ju hittat en hälsingefjälla, precis som jag.

O han är FORTFARANDE med på kommunträningen, detta trots att det var afrodans första gången han var där. Det är cred i Linns bok.

2 kommentarer:

Ulla-Marie sa...

Johan har dessutom visat prov på ett gott tålamod och hade förtjänat att vara stjärngosse. När jag inte förstår låtsas han som att det inte är nåt konstigt (alltså att inte förstå).

Anonym sa...

Det är inte huset som är viktigt utan ni som befolkar. Så var det på C4 och så är det fortfarande för Lena, hon sprudlar av berättarlust när hon kommer hem. Men, det måste finnas motorer; sträck på dig och var stolt! E