tisdag, december 07, 2010

LUCKA SJU ! ! !


Magnus på bilden sitter bredvid Umos.
Förutom det är han ekonom på BUN, Barn och utbildningsnämnden. Han styr flödet av ALLA pengar i huset, fakturor och sånt. Själv säger han att det inte är ALLA pengar, men jag skriver så jag bestämmer.

I två år har han varit hos oss.
Det bästa med att arbeta i Bruna Huset är att man är i händelsernas centrum, något jag håller med om.

Det inte alla vet är att Magnus sjunger en hel del, bland annat i band och i kören Blessed, Blessed är bäst för det rimmat och då är det så.

Dom verkar ha det ganska bra där uppe på tredje/fjärde våningen.
Det är ju tredje men jag skrev i min teaser att det var på fjärde.

Iallafall. Kul folk på alla plan!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tja, kommentaren matchar väl kanske inte inlägget, men det borde vara någon form av straff på att lägga in kantareller i bild. Minns i snöiga december ljuva september; eller ska man se den som ett framtidslöfte? E

Ulla-Marie sa...

Magnus tar sig väl ut som lucka sju. För detta förtjänar han en bit choklad.

Anonym sa...

Å andra sidan har vi äntligen domherrar i trädgården, första gången på tre år. Förmodligen är det inte särskilt bra, matbrist i skogen, men vackra är de. E

Anonym sa...

Å andra sidan har jag ett gefligt bra svampställe som heter Domus, superkvalitet och därmed gott. Dessutom har jag en liten plats där kantarellerna brukar komma runt midsommar. E