måndag, augusti 31, 2009

Polarpriset



Jag är ju inte den som bestämmer men i min värld är Peter Gabriel en sopa

Med en del undantag. Mest ETT undantag, den fantastiska låten Games Whithout Frontier.

Lyssna här ovan, tyvärr inte orginalvideon som inte finns att hitta på nätet.
Det är en typ parmiddag med överklasstema med barn i huvudrollen

Fantastisk låt

Fast det var kul när Dylab fick priset o Bruno Kste nån dikt och avslutade med This is for you master Bob, tror inte Bob Dylan kan svenska. Fast han kanske läste på engelska Bruno. Jag minns inte. Tror inte ens Dylan var där

Skit samma. Lyssna in låten. Makalös

3 kommentarer:

Petter Malmberg sa...

När jag skrev om låten hade jag med originalvideon.

Petter Malmberg sa...

Fast de har stoppat inbäddningen märkte jag. Men man kan nå klippet därifrån.

Anonym sa...

Having read this I thought it was rather informative. I appreciate
you finding the time and effort to put this short article together.
I once again find myself spending a significant amount of time both reading and leaving comments.
But so what, it was still worth it!

Have a look at my web page ... expert appliance repair Lutz area