måndag, augusti 17, 2009

Min Amerikan

I denna by av raggare måste man välan hylla dom lite
En av åttiotalets bästa låtar finns HÄR på Camouflages Späjs
Dom gav ut ett par skivor i slutet av åttiotalet, största hiten var kanske fiska stjärnor som gick varm på bommen
Men låten Min Amerikan
För mig en av dom bästa svenska låtarna ever

Jag fick aldrig se camouflage, tapirerna såg jag i Hultsfred, det var inte så bra

Men låten

Jag ser mig vandra omkring i Kristianstad lite lagom missförstådd med freestylen laddad med Min Amerikan låten efter på blandbandet var Shotgun Treatment med Cortex, det minns jag.
Cig utan filter och om man hade tur en folköl om dom inte kolla leg
Livet var fan inte så kul på åttiotalet, men musiken var bättre

Datan ligger nere så jag bloggar o nu ska jag ta kaffe

1 kommentar:

Pibben sa...

Violetta du, Feber ahh fan det går inte välja ut nån. Det var tider det.
Fridens.