torsdag, augusti 13, 2009

Att alltid ligga efter

Paradise Hotel kommer tillbaka
Råare, hårdare och sexigare
Antagligen än mer ointressant
Jag förstår inte kanal 6
Pengar måste ju finnas om man fraktar ner massa kåta dårar till mexiko så problemet ligger inte där
Problemet ligger i att kanalen saknar profil
Doms äger dom vill ha unga tittare
Unga tittare vill inte se Bobby Undukko hoppa i wellpapp
INGA tittare vill se det

Med stigande fasa minns jag Gregory och Olinda och Lee-Britt (från bollnäs!!!) och vad de fick utstå
I ett program dödsdömt från början

Nu har sexan hyrt in Tilde Fröling. Hur hipp är hon?

Jag vill att alla kanaler skall sända fiskeprogram, trädgård, Drew Carey och Carpoolers
Hör ni det sexan
Då har ni en tittare

På helgerna sänder sexan Skål
Det är kul

Ryktet säger att Tidaholms-Tony som åkte ur ensam mamma söker har sökt
Det skulle göra att jag tittade
tror jag
kanske

3 kommentarer:

Madde sa...

Tilde Fröling är en av de snyggast svenska tjejerna ju!

tant snurrig sa...

Jag tycker att Maud Olofsson ska leda programmet.

Konungen sa...

Jag tycker hon inte bara ska leda programmet Maud, hon skall få svininfluensan o lämnas kvar där för att lida som fan
Lida lika mkt som hon fått flera miljoner svenskar att lida