lördag, augusti 08, 2009

Hjältar

Det finns dom som säger att Moder Teresa va en hjälte. Gandhi. Vissa tycker Mussolini var en hjälte, tyvärr, andra nämner Bill Gates.

Jag har en hjälte idag. Vacuum, hans blog finns i länkarna under namnet Simon
Förvisso inspirerade han inte det italienska industribandet Mussolini Headkickers till sitt fina namn
Han uppsöker ganska sällan fattiga i Calcutta och ger dem mat
Senast jag kollade så gjorde han inte en Gandhi och befriade Indien från Kolonialförtrycket
Han har inte kommit på Windows

Men sån skit, vem bryr sig om det

När man kan ge en äldre gubbe i Edsbyn en MP3:a av Haren Satt I Gropen I Finland av helgonet M A Numminen

O om jag nu kallar mig äldre gubbe så innebär det inte att simon är en ännu äldre gubbe, för idag är han 24 år och solen lyser hans väg

1 kommentar:

Simon sa...

Ha ha! - Ja det var trevligt att höra/läsa.

Calcutta tar vi en annan dag och vad gäller Windows så jobbar jag fortfarande på att komma på det.