tisdag, februari 05, 2008

Vill inte se på nyheterna.

Jag vill inte ta del av samhällets vidrigheter.

Mina känslor för alliansen och deras bravader liknar ganska mycket vad jag känner när jag byter en rejäl bajsblöja på nåt barn jag inte känner. Ganska negativt alltså.

Idag kollade jag aktuellt. Denna fettisdag då jag ätit två semlor är det stort primärval i USA. Ubama eller Hillary.
O JA GIVETVIS DARRAR VÄRLDEN
VAD SÄGER ALLIANSEN
jo Adolf Rheifeldt är för Ubama.
Resten av idoterna är för Hillary Thatcher

Ja va fan.
Ställ in valet.
Alliansen är inte ense

Som om nån orkar bry sig om vad fyra alliansidioter tycker. Ska detta behöva ta upp min tid
titta inte då säger väl du
o nej det gjorde jag inte
tyvärr hann jag höra detta

Vad är det som gör att vi svenskar tror att det vi tycker har nån form av betydelse?
VARFÖR
Vi är ett marginellt land. Innan kanske kända för att vi har ett fungerande välfärdssytem. Det har ju alliansen sett till o fördärva så nu kan vi väl njuta av att andra tycker vi är bra på ost o klockor

Jag är en främling i detta land
Men detta land har gjort sig hemma i mig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men var det inte egentligen sossarna som raserade den största delen av välfärdssamhället? Borgaralliansen behövde bara skruva upp tempot lite grann.

Anonym sa...

jo så är de ju