måndag, februari 04, 2008

Förtydligande om Bröllopsresan


Vi var inte på bröllopsresa till Bollnäs. Det var ente middagen i vårt gemensamma liv liksom.
I fredags åt vi oxfile med råstekt potatis och en rödvinssås.
I lördags var vi trötta efter att ha gift oss, det tar på psyket jue, så då åkte vi till Bollnäs.

Ok att jag snålar på slantarna nu när vi e gifta, vill inte slösa bort Linns miljoner, men gränser finns.
Jag vill givetvis till Costa Rica. Tyvärr betalar Ovanåkers Kommun inte såna löner att det är möjligt. Men MAdeira känns adekvat, eller Azorerna.
För övrigt är jag så pass less på mitt jobb just nu att jag funderar på o skicka mitt CV till Pelles Gatukök.
Eller starta eget.
Vasomhelst för fan.
Man behöver inte tjäna så mycket, men tänk o va sin egen
Få slippa få skäll o slippa tristessen
Har du en idé om nåt företag jag kan starta. Hör av dig.
Jag har ju inga bra skills, men nåt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vafan, en liten resa söderut har du väl ändå råd att bjuda din fru på. Azorerna är regnigt och dimmigt på vintern, men det är fint där. Och i tvillingsjöarna Blåa och Gröna Sjön övervintrar en massa amerikanska vadare. Tänk på det.

Anonym sa...

Iåme brödraskapet du är på väg att ingå i kommer din karriär ta sjumilakliv för att citera en som startade eget!