måndag, februari 25, 2008

Snus, gift för de klena o mesiga

Snart sju veckor utan cig SJU VECKOR, mer än sju nycklar det tamejfan.
Det går som en dans när man har tuggummi.
Jag vet att det förvisso är fegt med tuggummi, men jag har så många tuffa skills att det inte spelar nån roll.
Men i fredags var jag utan tuggummi. Och i denna logiska stat kan man inte köpa tuggummin på ICA, cigaretter hur mkt man vill får man köpa, men inte boten mot dom. Skit samma.
Iallafal så blev resultatet en dosa snus.
Snus är ganska äckligt
Man ser dum ut
Man luktar illa
Man ser ut som en bonne
Det luktar fortfarande illa
Det smakar bajs blandat med vanuiljsocker
Men mest av allt så hjälper det inte.
Man sitter med flabben full av brunt bajs o bara bara vill spy, o int hjälper det

Man måste va fett dum i mössan för att snusa
Bättre o röka
Eller undvika nikotin helt

jag menar det är tyfft att röka
Snusa?
Nja jag menar hur tuff skulle Nick Cave se ut med en pris under läppen?
Knappast va

Jag har tagit ställning

Snus är BAJS

2 kommentarer:

Anonym sa...

19 dagar utan cigg. Och inte ett tuggummi! *STOLT*

Anonym sa...

Grymt ju
/JOhannes