torsdag, februari 07, 2008

Mer Hans Lindström


Maud. Sveriges dummaste

6 kommentarer:

Robin sa...

Har han verkligen varit dn barnvakt? Fan, vilken kändislirare du är! Enda gången jag blivit starstruck är när jag stod med en påse öl och ropade upp till en lägenhet att de skulle öppna porten. Då kom Alf Svensson.

Inte mycket till star.

Konungen sa...

Jo han va med i SKP som mor o far i Växjö
Jag minns honom tom lite tror jag

Anonym sa...

Lindström skall inmundigas i daglig dos.

Anonym sa...

Min bästa kändisspaning är att receptionisten på mitt jobb har sett president Bushs bil. Inte mycket att komma med. /// el Bempolino

Anonym sa...

Jag har en massa kändispoäng. Men fan heller att jag skryter om dem här.

Anonym sa...

Jag är lite småfull, det är det närmsta jag kommit i kändisväg idag förutom att jag såg Sonny Bonnet skotta is från balkongen.