tisdag, november 27, 2007

Utrota idiotin


Sören aka The Lion spelar Rix FM på jobbet. Detta måste han genast sluta med. Problemet med Sören, o det jag beundrar honom otroligt för, är dock att han gör som han vill. Antagligen är jag fast i Rix-FM för alltid.
Jag skär hellre i min penis än lyssnar på Gert Fylkings fräckisar.
Enbart människor som söker hjärndödhet aktivt lyssnar på Rix-FM med glädje.
Dom spelar samma skitlåtar oavbrutet. Dom pratar så mycket strunt att man vill åka iväg med en yxa o leta upp dom o göra det som måste göras.
Hur kan vi i denna upplysta tid med internet där Radio Kristianstad bara är ett klick bort välja att muzakknarka bort våra liv?
Dom skriker onyanserat, det är tävlingar ett spädbarn klarar av.
Imorgon börjar kriget Sören
När jag äntligen får bestämma gäller följande:
Spräng alla arbetsplatser som spelar skiten
Åtala alla bakom möget för grov organiserad brottslighet
Skicka Gert Fylking att medla naken mellan hutsis o tutsis

4 kommentarer:

Petter Malmberg sa...

Igår på sjukgymnastik tycktes märkligt nog gåbandet lite mindre som ett nordnorskt tortyrinstrument. Jag förstod först inte varför- sen insåg jag att radion inte var på.

Anonym sa...

HEJ PETTER!!!! Det var länge sedan! Läget? Puss! JOHANNES;Så mycket aggressivitet och eget hat och minsann en sexuell fantasi i samma inlägg. Varför? Jag tänker nu uppröra dej ytterligare genom att appropåa Mr Fylkings mänsklighet. han må få vare! Som en nrsk Gnidare har sagt så ofta. Lugn. Puss

Anonym sa...

jag hör riks fm i detta nu från the lions kontor. och de låter inte bra. men vad gör man. the lion gör som sagt som han vill.

Unknown sa...

Jävligt temporerat.
Stiligt sjunget om idiotin för idioter.

Radio Kristianstad har å andra sidan aldrig gjort någon glad.