fredag, november 23, 2007

Snopprelaterade olyckor

Ja gott folk, håll i er, detta gör ont.

Fästing på pungen, fatta att se en enormt stor äckelpäckelinsekt som levt på ditt pungblod.

Myggbett ( TRE ST ) på ollonet, SAMTIDIGT, detta efter en fisketur i skogen. En naturlig urinpaus blev ett helvete. Gjorde så ont att jag grät. Tradolan räddade mig

Vaknade en natt av att det kliade lite, döm min fasa när jag ser en TVESTJÄRT på min snopp. Då spydde jag lite

Förfrös snoppen i Söderköping en gång, det gjorde ont i tiningsögonblicken, mkt ont

Ja hur ser dina incidenter ut, kom igen det kan drabba oss alla. Snopp-pain and Proud

4 kommentarer:

Anonym sa...

Aldrig hänt mig nåt liknande vad jag vet. Men du har ju en kompis vars blogg heter Ollonbloggen, det låter som om han har varit med om en hel del.

Anonym sa...

Nä, man får ju va rädd om precisionsinstrumentet.

Anonym sa...

FEGISAR!!!
STANNA NI I SMÄRTGARDEROBEN

Anonym sa...

App lapp sa att du slapp sa Gud i morse!