fredag, november 30, 2007

Det är bra ge mig spö jag vill dö

Jag är månne en svensson, jag gillar fredagstevi
Men att se Triple And Touch ( Utan den fete fan ) fullständigt förnedra Rock The Casbah iklädda fez gör att jag tar fram mitt gevär o skorna är på. Nu fan ska det skjutas.
Fula dumma göteborgare vanhelgar Joe Strummer.
Joe Strummer som stod för förnuft o solidaritet
Död åt Triple And Touch
Ta spriten från Oldsberg
Kölhala skäggidioten

Jag spyr.

Skänk pengar till Läkare utan gränser. Minns Joe Strummer.
Hata Oldsberb

3 kommentarer:

Bondhustrun sa...

fy fan vilket vanhelgande, tur jag inte såg. den fete fan har väl det där dobidoo (?) och jag står inte UUUUT med honom.

Konungen sa...

men doobidoo är lite mysigt
men oräkneliga antal idioter som lejer rasistlekar o spottar på Strummer
Det är baura vaupen

Anonym sa...

Oldsberg var full på festivalen i Kristianstad.
Han setade på en stol vid pölsemannen med en grogghagga i knät tills den föll isär.

En vän fick stolsbenet signerat.

Sådant borde tidningarna skriva om.

Då skulle det finnas en strimma hopp för mänsklighetens fortsatta intelligens.