tisdag, november 20, 2007

Expressen, bajs o Mr Cop

Att bajsa. Det ställer krav på en person. Det finns dom som bajsar överallt, jag har ett minne av Basketdamen, hon kunde bajsa loss på X-2000 när det var storm.
Jag personligen drack flytande kol inför varje festival.
En festival var jag tvungen att gå på det dära då, då tog jag med en pipa med tvivelaktigt innehåll men god doft som hjälpmedel.
En vetenskaplig undersökning här på kontoret sträcker sig från
"Jag kan bajsa opå offentligt toalett om det är kris" till "Jag kan bajsa i skogen om det ska va så"
Finns det forskning i bajsandet?
Jag personligen har ALDRIG bajsat på en offentlig toalett.
Jag vet attd et finns dom som gjort det på Sopis i Lund, o det kan jag inte förstå.
För att inte tala om typ dasset på Gustav i Malmö, där kissar jag knappt, eller möllan.
Det är vår EGEN toalett som skiljer oss från djuren

Av min kollega Maria, trixies matte lärde jag mig ordet fekaliebakterier, hur ofta använder nånd et ordet, fekaliebakterier finns överallt, men mest på toaletter.

o doften, jag menar det är ingen härlig doft, inte som rosor eller frikadeller om man så säger

Jag ska genast, fast nu ska jag hem vilket märks av intelligensnivån på detta inlägg, ringa staten o höra mig för

I expressen kan man rösta om Sveriges tråkigaste stad. Jag röstade på Nässjö, har bytt tåg där o spelat alkisbingo men det gav ingen mersmak. Fast Norrköping o Jönköping är värst.

Mr Cop skulle oxå va med. Nu ä den med

8 kommentarer:

Anonym sa...

Eslöv-Nässjö, remi.

Anonym sa...

Eslöv har en jevvligt fin bowlinghall. 20talsfunkis i betong

Bondhustrun sa...

Fan vad jag håller med om Nässjö, det ÄR verkligen astråkigt. Och då har jag varit i MÅNGA städer (skryt, skryt). Tvingades vara i Nässjö i flera timmar i vintras mellan två försenade tåg och helvete vad trist det var. Alla var sega och fula och grå.

Konungen sa...

o alkade
sen verkar stan suga getsnopp
kollade hemsidan för länge sen, det fanns ett kul jobb där
men FY FAN, fy för bubblan o hans syster

Anonym sa...

Hässleholm. Nässjö. Och jag som inte vet bättre har en ganska dålig bild av Bollnäs hittills också faktiskt.

Men värst är alltid Norrköping. ALLTID.

Rörande bajs så var det en artikel i GP om människors problem med offentliga inrättningar för ett par veckor sen. Ganska uppmärksammat fenomen alltså.

Anonym sa...

En oblyg viol hade smugit in på toaletten på en lägenhetsvisning jag var på. Mäklaren var inte så glad åt bajslukten. Jag tyckte det var lite kul, man kanske skulle starta en rörelse och så att säga bomba visningar.

Anonym sa...

Moget! En känd från TV. Låt oss säga att programmet hette "Fråga Roland" var in på en kompis jobb på en affär å bombade medans hans fruga, låt oss säga att hon sjöng "Dansa in i ån", kollade kläder. Liten butik, dörren upp å stanken satt kvar hela dagen!

Daniel sa...

Det är inget fel på vårt dass.